"Capo di tutti capi"

Idag vaknade jag vid halv elva, sköööönt att få sova ut lite.
Snabba ryck, duschade drog på mig kläderna och klockan elva så kom mLi och anna-lena hit och fikade.
Satt och pratade om allt möjligt, mamma hade dukat upp färska frallor med allt gott till och kaffe. Mycket bättre start på dagen får man ju leta efter !

Vid två så åkte jag och mLi fram till stan och köpte färg till håret på hon &han (en frisör salong här i tidaholm).
Så eftermiddagen gick åt till att bli klippt och färgad i håret. Mycket bra blev resultatet! Men, mitt hår är jätte kort nu :(
Va tvungen att ta bort nästan 20 centimeter känns det som :( Hade långt hår ner till rumpan, men nu går det knappt ner över brösten.. Men det finns ju större bekymmer än så här i världen. Mitt hår växer ju som ogräs så ge mig en månad är det tillbaka igen. Haha.

Kom hem till mamma vid halv sju igen, hem till ett uppdukat matbord. Färska räkor och baguetter :) MUMS! Love it!
Satte mig i soffan med Linnéa och benji, kollade i leksakskataloger och myste lite.

Vid åtta kom wahlström och hämtade mig i sin fina bil. Åkte hem till henne och kollare på tv, drack julmust och glögg. Tjötade! Skön kväll!

Och sen när man kommer hem så hamnar man ju självklart här, haha. Eller vad säger du mLi ;)

Så nu sitter jag och letar resor, som vanligt. Har hittat en sista minuten till brasilien... Åh! Ge mig lite pengar tack!!!


Nu ska jag sova, bli väckt av Linnéa vid åtta kan jag tänka mig, då är det bara att gå upp sätta sig i soffan och sjunga barnsånger :) Mysigt det med!


Sov så gott kära ni!


Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0