Sometimes I dream...About...

Jaha då var man hemma i soffan igen. Dagen har varit helt okej, jobbade på söder idag. Mycket på lunchen, men efter två helt stendött. Satt i tre timmar, drack kaffe och stirrade ut i fönstret! Regn, regn, mörkt och åter mörkt!
Känns som det inte har varit ljust en minut idag ens.
Men det var faktiskt skönt med lite ombyte! Imorgon är jag dock tillbaka på kungsholmen!

Onsdag imorgon, igen... Dricka vin med tjejerna blir det väll ! I really loves those days!! Prata igen hela veckan, alla problem man har, för jaaa...Jag är inte problemfri! Mycket har hänt den sista tiden, mest dåliga saker faktiskt!
Men som sagt livet går vidare ?...!

Satt och drömde mig bort idag... Till solen, tänk dig en strand... Ligga i en solstol, en corona i den ena handen och kanske en man i den andra :)
Mmmmm... Jag vill till... hm... Cook island som ligger i söderhavet. Lovely! Så om ni vill bjuda mig på en resa dit, så går jag med på det :)

                                      

Eller vad säger ni, detta är väll inte så tokigt eller? mmmm, loveliiiiii





Nu när jag läser igenom mitt inlägg så inser jag en sak. Jag skriver nästan alltid med tre punkter... haha nu gjorde jag det igen... Kul jag har nu... Hahahahahaah!

Nu ska jag äta köttsoppa och temackor, det är inte fy skam!

Aloha!

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Snart är jag där, i solen och dom vita stränderna. Ska jag packa ner dig i min väska? Vi har ju testat att få ner dig så det skulle ju funka :)

2008-12-03 @ 00:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0