Sjukt lyckat!

Helt lovely lördag, kollade lite hockey på dagen. Var hos bridge en sväng.
På kvällen åkte jag, mli och bridge till skövde, åt på mc donken.
Sen skjutsade dom mig till Madde, förfestade lite. Jag, Madde och Körlinger i skövde.
Såååååååååå sjukt lyckad kväll, helt underbar! Tack för att ni finns, var verkligen det jag behövde :) Supa lite så man fick lite vett i huvudet igen, eller inte :D

Förlåt alla ni som jag ringde igår, hahahahahah! Typiskt mig när jag dricker sprit !

Idag gick jag upp vid 10 och drog med mamma, simon och morfar till Jönköping för att shoppa lite. Mycket trevligt.

Och nu sitter jag här igen som så många gånger förr.
Ska ge upp dejtandet nu, orkar inte .. Tjolahopp!!!

over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0