Premiär!

Nu har jag fått min alldeles egna dator, har använt min sambo emelies dator förut men nu skriver jag ifrån min egen. Så skönt ! haha..

Jobbat i fältöversten i veckan, stått i en brödbutik :) helt okej faktiskt! Skönt ju! Men lite ensamt.
Igår drack jag vin med tjejerna, kommer sakna dom nu över jul. Men vi ses ju snart igen.
Känner inte för att åka tillbaka till Tidaholm, förlåt alla, men jag var ju nyss där. Blir rastlös direkt, trött sover bort hela dagarna när jag är där. Men nu ska vi vara positiva !
Jul blir nog mysigt iallfall, men konstigt att inte gå ut med alla i tidaholm, Åker upp till Stockholm direkt den 25:e. Får väll gå ut här, hm undrar om det är några som går ut här uppe då:) haha.
PH är nog på då iallfall, tur man har henne som party prinsessa ;)

Åh vad glad jag är nu! Tack du där uppe!

Skrev ju för ett tag sen att jag har drömt om barn och att jag har tappat alla tänder. Fick en liten kommentar om det, av Sofia. Hon förklarade att jag har en längtan efter barn, att jag ska på en resa och att jag kommer bli en ny människa. Så tack för upplysningen. Tror starkt på drömmar och annat "övernaurligt".

Som jag har skrivit innan så älskar jag musik!

Några favoriter just nu är:

Akon- Right now (nanana)
Beyoncé- Broken hearted girl
Crossfire feat Al azif- Lady
Pussycat dolls- I hate this part right here
Akon- Mama africa
Darin feat Kat deluna- Breathing your love
The game- I got a mill on it

Har webcam nu så jag och mLi kan se och prata med varandra, tur att ingen ser oss.. va??!! Hahhahahahaha

Och så en liten ögongodis kvällen till ära :



Jude Law: Här har vi en kille som ser ut som vem som helst, men är dock sexig. Duktig skådespelare och har den där blicken som man vill ha. Gillar när han spelar i filmen Holiday. Sårbar.. Och vem vill inte vara barnflicka åt han? :) haha


Vart ledig idag så jag har tvättat, städat och lagat god mat. Kokt potatis,morötter, fläskotlett och hemmagjord
champinjonsås! Yummiiii!

Ha en bra kväll allihopa, det ska jag ha :)
Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0