Mot lilla staden T.

Åh, vaknade halv fem idag, bråttom bråttom. Började 06.00 idag, kom dit och då hade danny vart snäll och packat alla tårtor :) snällt. Hade premiär idag för den stora serveringen. Såg väldigt bra ut. Så välkomna till Thelins konditori, kungsholmen! Fina nya lokaler :)

Hem och packade, gud va svårt det är att packa egentligen. Man vet ju inte vilket humör man kommer att vara på. Men det blir nog bra. Har med mig min nya lilla bebis, datorn alltså.

Sååå...
Nu sitter jag på tåget lyssnar på skön musik och bloggar lite.
Emelie ligger hemma med ett virus i kroppen. Och jag börjar känna mig lite små krasslig jag med. Men det är väll den tiden på året kan jag tänka mig!
Tänk vilken teknik det finns egentligen.. Här sitter jag och åker ett tåg som tar mig 40 mil på två timmar, och inte nog med det, jag har en dator som jag kan kolla på saker över hela världen! Mmm, teknikens under :)

Jul snart, kommer bli mysigt. Hoppas det kommer lite snö, ja ni hörde rätt JAG önskar för barnens skull att det kommer lite snö! (Jag slipper det helst, usch)

Imorgon ska jag fika med Mami, Anna-Lena och mLi.. Mysigt!
Hoppas på att få en klippning av mLi ;)

ne nu ska jag sitta och slöa i drygt en timme till.. Hihi!

Ha en trevlig kväll!

Over and out/ dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0