Julmarknad och mys!

Vaknade vid elva idag. Skönt att få sova ut lite.
Mormor kom hit och vi drack kaffe, sen åkte jag, mamma och mormor fram till lilla stan och gick på julmarknaden.
Fanns ganska mycket smått och gott. Skit alltså :) haha.
Men det var mysigt att bara vara vi tre.
Efter den lilla marknaden åkte jag och mormor till Brita min gammelmormor. Hade med mig kakor ifrån mitt café till henne. Så det blev kaffe, kolasnittar, chokladsnittar och syltkakor. Mums!

Mamma åkte på sin lilla väninne träff, så jag och min låtsas pappa lagade mat. Potatisgratäng och kycklinggryta! Sjukt gott. Jag, Linnéa, Peter och Benji satt vid matbordet och åt så det stog härliga till . Haha!
Efter maten så gjorde jag välling och gick upp i sängen med lilla linnea, hon somnade nog på fem minuter tror jag.
Och nu ligger vi i soffan resten av familjen och "päser". Älskar sånna här kvällar, med familjen. Finns inget underbarare.

Skönt att få vara hemma trots allt!

Uppskattar det verkligen..

Just det jag glömde ju fredagens ögongodis igår så här kommer den :)



Björn Christiensson i Äntligen hemma!
Snickare i sina bästa år ;)

hihi.. Nu ska jag smälta maten och kolla på Speed 2 som går på trean nu!

Over and out/ dsdikf

Kommentarer
Postat av: Emma "mini kk" Klaar

Du å dina snickare =) Du drar dig verkligen te dom :P

2008-12-20 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0