Juldagen!

Jaha då är julhelgen redan över.

Firade med mormor, morfar och morbror idag. Åt pizza, gött.. Slippa all julmat, det har man redan ledsnat på nu känns det som.

Bröderna blev glada för Guitar hero som jag köpte till dom, fantastiskt roligt att spela måste jag säga..

Och jag fick lite gott och blandat, härligt härligt! Roligast är ju när Linnéa fick syn på tomten, glädjen i hennes ögon. Helt obeskrivlig och underbar !¨



Nu sitter jag på tåget tillbaka till Stockholm. Känns både bra och dåligt denna gången, dels känner jag att jag inte har hunnit träffa alla man ska träffa, och samtidigt skönt att komma hem till vardagen igen. Slippa allt som har med jul att göra. Det fanns ju inte ens någon snö i år. Katastrof.

Sen är det tråkigt att missa den årliga juldagen, då alla går ut, alla som inte bor i Tidaholm längre kommer hem över julen och går ut. Första året man missar det !


Men nästa år kanske, om vi inte åker utomlands då..

Lite sugen på Brasilien, eller fira nyår och jul i New York är ju inte heller fel!

Vi får se.. Det är ju ett år kvar.

Nu äntligen går vi mot ljusare tider igen, vår & sommar.. Lovely!

Fått massa filmer jag kan ligga hemma och se nu i höstmörkret själv, mysigt men samtidigt inte. Men skönt med lite egentid!

Sjukt egentligen, här sitter jag på tåget hem.. Och imorgon är man tillbaka till vardagen igen, konstigt!

Hoppas på en liten överraskning imorgon också ;)


Nu ska jag softa lite..

Yeah!



Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0