Julbord nr 1!

Vaknade av att telefonen ringde, morfar var det som stog för samtalet!
"Hej, vi ska på julbord med tvätteriet på lumber och karle. Ska du med?"
Jaha, in i duschen snabbt som bara den. Fixade i ordning mig och gav mig iväg. Mumsigt var det. Men det räcker definetivt med att ätas en gång per år :)
Favoriterna är: SILL, köttbullar, revben, julskinka och grynkorv. Yeah!

På kvällen så var jag hos Sandra en sväng. Jag, Sanna, Sandra och mLi. Like back in the days! Drack glögg, pepparkakor och lussekatter! Hm.. jag drack coca-cola :)

Nu hamnade man framför datorn igen. Ska kolla tågbilljetter.
Hörs imorgon gott folk.

Hoppas helgen har varit bra. Och att måndagen kanske överraskar, vem vet :)

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0