Dreams..!

Ibland kan drömmar vara så konstiga.. Man drömmer saker som man inte riktigt förstår. Jag är en sån som drömmer mycket, och kommer ihåg det mesta dagen efter.
I natt drömde jag att jag födde barn, det var så verkligt, jag låg på en färja. Födde en liten son. Sen kommer jag ihåg hur barnvagnen såg ut, och hur ,den lilla bebisen skrattade lite när han låg där och sov.
Undrar varför man drömmer dessa drömmar? Vill de säga mig något? Elller är det bara.. ja jag vet inte!
Men om någon vet hur man tyder drömmar, hör av er :)

Nu sitter jag vid köksbordet och dricker kaffe och lyssnar på min ä'lskling Linnea när hon sitter och sjunger på Pippi långstrump. Söt hon är, det märks att vi är syskon :)

Om tre timmar så ska vi på begravning. Lyssna och se när Isses mamma får ro.. Kommer bli fint!
Isse jag är med dig idag!


over and out/ Dsdikf 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Hoppas allt är bra med dig.

Var ju tvungen att säga nåt om din dröm :)



Att du drömmer om en bebis är inte så svårt att tyda. Du har längtan efter barn eller stabilitet.

Färjan står för att du ska har en resa framför dig, Om du drömmer om båtar så brukar det betyda att du ska resa på vatten. Men det kan vara vilken resa som helst!



Drömmer själv mycket, det starkaste du kan drömma om är djur. Försök komma ihåg dom!



Dröm sött & God Jul :)

/Fia

2008-12-15 @ 12:59:14
URL: http://sojo84.blogspot.com
Postat av: sofia

ps. glömde säga att det även kan betyda något nytt, roligt som kommer in i ditt liv. Du utvecklas. Pånyttfödelse :)



2008-12-15 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0