Musik..

Hur underbart är det inte med musik egentligen?!
Det finns så mycket bra musik också, nu när jag har varit hemma så har jag lyssnat på alla låtar i min dator. Gamla klassiker :) Haha.
Nu lyssnar jag på Bruce Springsteen- Dancing in the dark. Fuckinglovely!

Då var det redan onsdag då, har varit här i över en vecka. Börja jobba på måndag, skönt att komma in i det vardagliga livet igen faktiskt. Få lite rutin i livet igen.. Men snart åker jag utomlands igen, skööööönt!
Idag ska jag åka till mitt smultronställe, nämligen till mormor och morfar. Mysigt aha..
Sen så åker jag med mormor till Götelaborg imorgon, hon skulle dit och jobba så då passar jag på att åka dit och hälsa på Tingo b.la
Stannar nog tills på fredag, sen på f

L hittade ju en liten grek på Rhodos, så hon åker dit på söndag och tillbringar en vecka hos honom. Vissa har tur ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0