Jobb..

Tillbaka till jobbet. Allt var som vanligt.. Jag var trött när jag gick upp, sov när jag kom hem.

aaa...
är jag redo igen för den roliga jakten?

over and out/dsdikf

Pratade med kk precis på msn...

Emelie säger:

mmm tänka om det är mannen i mitt liv

D S D I K F ! säger:

eller hur

D S D I K F ! säger:

vilken värld lever du i

D S D I K F ! säger:

det finns ingga bra killar

Emelie säger:

så sant

D S D I K F ! säger:

precis

Emelie säger:

vi är surrvivor

D S D I K F ! säger:

jaaa.. frågan är hur länge man orkar?

Emelie säger:

ja hur länge, vi är så kära i kärleken.....vem ljuger vi för egentligen

D S D I K F ! säger:

jaaa

D S D I K F ! säger:

fuck

Emelie säger:

mmm....varför hålla på å dejta när man egentligen inte klarar av det

D S D I K F ! säger:

precis!!!!!!!!!!!!!!!!!

D S D I K F ! säger:

jag har kommit på att jag blir lätt förälskad

D S D I K F ! säger:

vem har jag ljugit för?

Emelie säger:

oss själva, kommer på det när det äa försent

Emelie säger:

just därför jag blir också förälskaar fort varför då dejta kille efter kille...den som blir mest sårad är ju en själva....

D S D I K F ! säger:

jaaa.. fan varför kan vi inte prata om sånt här

D S D I K F ! säger:

vi spelar hårda

D S D I K F ! säger:

icke bra

Emelie säger:

mmm men vart r vi hårda egentligen, varat utseende kankse, men våra hjärtan sviker så fort man träffar idioteerna...man blir arg å frustrerad för ingenting när dom inte hör av sig efter 5 min, efter 10 min tänker man nee han var kanks e inget bra men varför hör han inte av sig, vad gjorde jag för fel...vill han inte träffas igen....han hör av sig igen fast dagen efter, och vi smälter igen å får

Emelie säger:

tillbaka känslan

Emelie säger:

varför ska dom vinna varför dumpar inte v killar som dom dumpar oss

Emelie säger:

har dom inga känslor

Emelie säger:

eller är vi bara nojiga att det inte finns fler

Emelie säger:

att vi aldrig ska hitta någon så vi måste ta första bäste

D S D I K F ! säger:

Oj

D S D I K F ! säger:

du har talang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0