En period...!

är jag inne i just nu. Helt otroligt frustrerande... Oj oj oj !

Veckan som var gick fort som bara den. Hade vinkväll med Yosefina, Jossan, Helena och Natalie i onsdags. Har inte haft det sen i mars. Men nu startar vi upp rutinerna igen, varje onsdag på Högbergs :)

Helgen har gått väldigt fort, i fredags tog jag och madde det väldigt lugnt. Åt pizza och kollade på tv.
Sov läääänge i lördags, åkte in till stan och lunchade med madde i kungshallen. Gott!
Sen bega vi oss till Tatueringsmässan, och det var ju inte bättre för min period. Vilka killar ;) haha

I dag har jag varit "slö" hela dagen, legat i soffan och degat..

Nu vecka imorgon. Ser fram emot den, undra varför?! hihih

Over and out /dsdikf

Kommentarer
Postat av: PH

haha nu har jag äntligen hittat hit, känner igen mig i frustrationen. När fan ska den gå över???

FUCK!



hoppas du blir frisk snart, :) puss och kram!

2008-09-02 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0