Bhuuu...

fortfarande kvar i lilla tidaholm, och när man är hemma i stan så är det ju fest som gäller.
Broo hade "grillfest" i lördags, men det var ingen som grillade, det regnade för mycket! Så vi fick äta lite chips och dipp i stället :)
Det blev som vanligt, lite för mycket av det goda. Haha. Men kul hade vi allihopa! vid tolv åkte vi till bryggeriet, men det var ju totalt värdelöst, jag säger som gammel sjöquist brukar säga " det känns som man har däckat och vaknat upp efter 3 år igen. Samma folk som vanligt" och det stämmer bra det.
Jag och mLi tog vårat pick och pack och drog till skövde istället. Mycket trevligt, vi ska då alltid ge oss ut på äventyr vi!
ÅH säger jag bara! underbart! lovely! absofuckinglutely!

Ja.. gårdagen gick åt till att ligga hemma hos broo i hennes soffa och tycka synd om mig själv ungefär.

Nu sitter jag här med Linnéa och myser. Vi har bakat chokladmuffins och nu kollar vi på Emil i Lönneberga. Lika bra nu som när man var liten. Mysiga filmer Astrid Lindgren har gjort!

Nu ska jag laga lite mat, sen blir det ut och gå med kärran så hon somnar i några timmar.

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0