1 år.

Då är det ett år sedan man flyttade till Sthlm och ett år sen man skrev första inlägget i min blogg.
Mycket har hänt, helt underbart. Ångrar inte en sekund att jag flyttade hit!

Har träffat så många underbara vänner, fått ett bra jobb som jag trivs med och varit med om sånna saker man aldrig skulle ha varit annars!
Ja så ett år har gått very very fast!

I helgen så drack jag och madde lite vin i fredags och lyssnade på gammal 90´tals musik. Haha, vilken musik det var då. Lovely! Och vilka minnen man har till varje låt. Kommer ihåg när man gick på disco, dansa tryckare i en gammal gympasal och var tuffast i hela världen :) Roliga minnen man alltid kommer komma ihåg!

Lördagen jobbade jag sen var jag och Madde på Akkurat hos KK, för vi skulle ta EN öl. Men som vanligt så blir det aldrig som man har tänkt sig. Kk bjöd på öl och shotar, slutade med att vi stack till gamla stan och fortsatte kvällen!
Så söndagen gick åt till att må dåligt! Men det blev bättre frammåt kvällen :)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mm..

Idag började jag klockan 06.00 tycker fortfarande att det inte är mänskligt! Men vad ska man göra, man får ju iallafall sluta tidigt och då har man hela dagen på sig att göra roliga saker. Som idag... Var och tatuera mig på Salvation tatoo, så sköna killar! Var gästtatuerare ifrån new york där, kul grej! Blev riktigt nöjd, men man börjar redan tänka på nästa tatuering, kan bli lite farligt :)


Jaha, upp vid halv fem imorgon igen.. Trevligt!


Godnatt och sov gott, breaking the rules!

Har ni tänkt på att det är väldigt snygga brandmän i Göteborg, tur att dom finns ;)


Over and out/ Dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0