SATC

I dag så är det citatens dag!
Jag är ett stort fan av sex and the city. Finns inget bättre och mer verkligt än det. Jag och tingo hade en satc period vid jul nyår där, jag fick hela boxen i julklapp av min mormor och morfar. Så vi låg och såg alla säsonger på några dagar. Till slut trodde vi att vi var dom. Haha, gick in på ställen, ägde och drack cosmopolitan.
Tingo " Ikväll känner jag mig som samantha"
Okänd" Vad heter du?"
Tingo " Samantha, samantha jones.."



"You men have no idea what we're dealing with down there.
Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex, and all the
while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses.
Easy? Honey, they don't call it a job for nothin'." /samantha




"Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they're supposed to run wild until they find someone -- just as wild -- to run with." / Carrie



 tingo & me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0